Monday, August 16, 2010

KBM Kelab Iqra, UTM

oleh PakLong

Alhamdulillah team JK Pemuda- Remaja Belia IKRAM Johor telah berjaya melaksanakan KBM untuk pelajar2 UTM dengan kerjasama Kelab Iqra’ UTM pada Sabtu 14 Ogos ~ Ahad 15 Ogos yang lalu.Program kali ini telah diadakan di Tiram Indah Village ( TIV) Sg Tiram, Johor. Seronok rasanya,bila sesekali berKBM dibulan Ramadhan. KBM ini ialah sebahagian dari Program Kelab Iqra, Gen-Q yang telah bermula pada 13 Ogos.

Saudari Rafidah Mahat dan Siti Hasnor Hasim sebagai pengendali utk sessi pagi hari Sabtu – Sessi KMKY.Pasangan duet yang cukup serasiPakLong mengambil alih utk sessi sebelah petang – INTEAM
Peserta ketika sessi INTEAM, mendoakan untuk sahabat
Catatan untuk ibu dan ayah
Ini dia peserta lelaki bersama pengendali dan para fasilitator. Harapan untuk dakwah disemarakkan di bumi UTM Skudai akan jauh lebih hebat dari biasa.InsyaAllah..
Peserta perempuan... seperti biasa mereka lebih ramai dari lelaki.

Wakil kelab Iqra’, Asim Ainullotfi menyampaikan cenderahati kepada paklong selaku wakil JK Pemuda – Remaja Belia IKRAm Johor.

Ini pula barisan pengendali yang terdiri dari JK Pemuda- Remaja Belia IKRAM Negeri Johor , Siti Hasnor, Rafidah, Pak Im, PakLong dan seorang pengendali jemputan dari Mesir, anakanda Munawwar Abd Rahman.

No comments:

Post a Comment